tetrimino.blogg.se

Födelsedag

Kategori: Allmänt

Så i måndags var det då dags för min fantastiska födelsedag, jag fyllde 21 och firade det naturligtvis med pompa och ståt. Först blev det en fyra timmar lång lektion i det kinesiska språket och sedan avslutades kvällen med två Snickers och att mamma, lillebrorsan och pojkvännen sjöng för mig över Skype. Jag vet verkligen hur man festar ordentligt.
 
Okej, jag firade mig själv lite till senare i veckan med att shoppa lite kläder. Bland annat ett par mörkblåa Converse eftersom det tydligen finns en lag som säger att man inte kan åka till Kina utan att komma hem med minst ett par Converse. Nu återstår bara det lilla problemet att jag ska få hem allting i den alldeles för lilla väskan jag har med mig. Jag misstänker att det kommer sluta med att mina gamla skor får stanna här i Kina. 
 
Just nu är jag trött, finnig och osminkad så jag tänker inte ta några kort på mig själv. Istället får ni ett litet självporträtt som jag ritade/kladdade ihop igår. 
 
 
Om ni känner för att analysera detta porträtt så kan jag upplysa er om den största slutsatsen ni borde dra är att jag måste klippa mig. Det börjar närma sig 3månadersstrecket nu. 
 
Som ni ser har jag också fixat en ordentlig header nu, om den ser konstig ut i era datorer så kan ni väl säga till. 
 
 

Kommentarer

  • Pauline säger:

    Woho! Låter som ett sprudlande födelsedagskalas ^^ Jag hoppas vi här hemma kan fira dig med lite mer än snickers sen när du kommer hem igen. Saknar dig och hoppas att du har det roligt trotts sprakande gangnam Style till dina soluppgångar :)

    Svar: Vad kan jag säga? Jag festar hårt som vanligt, fullt ös - redlös och allt det där. Jag har det bra, men saknar er hela tiden. Vi ses snart, det är mindre än två veckor kvar nu ^_^
    Tetra

    2013-04-25 | 15:54:13

Kommentera inlägget här: