tetrimino.blogg.se

Sista dagen

Kategori: Allmänt

Idag var sista heldagen i Ningbo, vi har presenterat vårt material för Swede-Wheel och ätit en avslutningsmiddag på Wanda Plaza. Tyvärr tyckte inte min mage om den lite mycket som min tunga. Gårdagen spenderades med att packa och städa hela lägenheten. Vi var även på Wanda Plaza och införskaffade en ny resväska till mig då jag insåg att jag aldrig någonsin skulle få ner alla saker i den gamla. 
 
Dock är bilden väldigt missvisande, då den nya väskan är mycket större än den gamla. Jag har naturligtvis också knutit fast det lila band som satt på mormors väska, på den nya. För jag gillar när saker är som det brukar vara. Jag har också tagit bort mormors adresslapp från den gamla då man aldrig vet vad väskan kommer att sluta någonstans.
 
 
Pizza på Papa John's tillsammans med Lisabeth och Erik. Tyvärr hade den också baconbitar som jag fick pilla bort.
 
Snart, snart, snart är vi hemma igen. Bara en liten stund till.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: