tetrimino.blogg.se

Yuyan Garden (igen)

Kategori: Allmänt

Idag har vi varit i det riktiga Yuyan Garden, den med sjävla trädgården. Det kommer att bli mest fotografier idag eftersom jag inte har brytt mig om att läsa på någonting om själva trädgården.
 
Idag har vi (enligt Google) haft 29 grader varmt. Så jag skippade sminket och kletade istället på massvis av solkräm med solskyddsfaktor 20. Imorgon utlovas samma värmebölja och vi ska hålla oss inomhus största delen av dagen för föreläsningar och studier.

Kommentarer

  • Hannu säger:

    Nu så är jag AVUNDSJUK! Vad otroligt vackert, hoppas att du har fler bilder att visa? Kan verkligen tänka mej att ha dem som tavlor hemma!
    Smält inte bort i värmen bara!

    Svar: Jag har massvis av bilder att visa och så fort vi träffas igen ska du få se dem! :-)
    Tetra

    2013-04-14 | 21:06:40
    Bloggadress: http://tetrimino.blogg.se/

Kommentera inlägget här: